Інтерфакс-Україна
17:23 28.05.2020

За три роки Центр обслуговування споживачів газу в Ужгороді прийняв 284 тисячі осіб

2 хв читати
За три роки Центр обслуговування споживачів газу в Ужгороді прийняв 284 тисячі осіб

Центр обслуговування клієнтів АТ «Закарпатгаз» в Ужгороді за три роки діяльності прийняв 284 тисячі споживачів. Найбільшу кількість споживачів було прийнято у 2018-му році – 102 тисячі. А за п’ять  місяців поточного року уже надано допомогу  майже 40 тисячам закарпатців.

Загалом у штаті — 10 працівників. Однак, через карантин ЦОК працює в обмеженому режимі.

«Аби убезпечити закарпатців та наших працівників, ми влаштували роботу таким чином, що частину питань вирішуємо у віддаленому режимі через телефон та електронну пошту, а частину –  фізично у ЦОКу, але з суворим дотриманням дезинфекційних заходів. Сьогодні всі наші фахівці забезпечені засобами індивідуального захисту та санітайзерами. Людей також просимо одягати маски. У приміщення Центру люди не заходять», — пояснила начальник управління клієнтського сервісу Тетяна Королович.

Безпосередньо на місці відбувається прийом документів на зміну власника, приєднання чи реконструкцію системи газопостачання, відновлення газопостачання, а також підписання різних договорів та заяв, видача довідок. Виключно в онлайн-режимі відбувається передача показників лічильника газу, з’ясування суми до оплати, а також здійснення оплат за спожитий газ та за послугу з розподілу.

 

В Закарпатгазі радять реєструватися в онлайн-сервісі «Особистий кабінет», за допомогою якого можна вирішувати багато «газових питань». У ньому споживач бачить стан рахунку, свої персональні дані, може сформувати та роздрукувати квитанцію, надати показник лічильника, сплатити за спожитий газ онлайн і багато іншого.

 

Віднедавна реєстрація в «Особистому кабінеті» стала в рази простішою та доступнішою. Достатньо зателефонувати до Контакт центру за номером 067-01-03-104 та повідомити оператору номер свого особового рахунку, який зазначений на кожній квитанції. Після цього дзвінка – автоматично буде створений «Особистий кабінет», а на мобільний телефон клієнта надійде повідомлення з паролем для входу.

Довідка: Регіональна Газова Компанія – сервісна компанія, яка розробляє інноваційні та комплексні рішення для енергетичного сектору, спрямовані на підвищення якості клієнтського обслуговування, модернізацію галузі та впровадження європейських стандартів роботи операторів ГРМ. Під брендом РГК працює 20 газорозподільних компаній, серед яких і АТ «Закарпатгаз», яке обслуговує 275 тисяч споживачів у категорії «населення», 2 тисячі бюджетних організацій та майже 5 тисяч промислових та комунальних об’єктів. Крім того, послугами АТ «Закарпатгаз» користуються 10 об’єктів теплокомуненерго, а також майже 600 релігійних організацій краю. Загальна протяжність газопроводів, що обслуговує АТ «Закарпатгаз», становить 7,5  тис км.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Американська торговельна палата в Україні оголосила склад Ради директорів на 2026 рік

Чернігівське підприємство «Земля і воля» заявило про інформаційні атаки

Громади, що дбають: на форумі в Києві визначили пріоритети розвитку соціальних послуг в умовах війни

Американська торговельна палата заявляє про загрози морському транспорту України

Благодійний аукціон «Різдво для Суперів» з унікальними лотами проводить ОТП БАНК

Реінтеграція українців: культурно-ідентичнісні та соціально-економічні аспекти повернення

Маланка-Витинанка: Нова пошта запустила цьогорічне святкове пакування

ОТП БАНК отримав нагороду лідера фінансової підтримки українського агросектору

26 років управлінського досвіду: Богдан Кукура очолив правління АТ «Укрнафта»

2 роки застосунку UKRNAFTA: понад два мільйони клієнтів, зручна програма лояльності та допомога військовим

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА