Інтерфакс-Україна
10:02 04.06.2020

З початку року аварійна служба "Хмельницькгазу" виїжджала на понад 7 тис. викликів споживачів

2 хв читати
З початку року аварійна служба "Хмельницькгазу" виїжджала на понад 7 тис. викликів споживачів

Служба екстреного реагування 104 АТ "Хмельницькгаз" з початку року виїжджала до споживачів 7100 разів та локалізувала, попередила виникнення аварійних ситуацій при використанні газу в побуті. Відтак, за понад  80% заявок виявлені та ліквідовані витоки газу на внутрішньобудинкових системах газопостачання, приладах обліку,  а також проведені  ремонтно-налагоджувальні роботи.

                 

У січні-квітні 2020 року аварійно-диспетчерська служба АТ "Хмельницькгаз" здійснила 7,1  тис. виїздів за аварійними заявками споживачів., в т.ч. і до найвіддаленіших сільських населених пунктів області. Відтак, лише за час карантину – опрацьовано майже 2 тис. викликів, серед яких витоки газу склали майже 90%. Серед всіх дзвінків на екстрену  службу 104  найбільше припадає на міста Хмельницький, Славуту та Кам’янець-Подільський.  

 

В умовах карантинних обмежень аварійно-диспетчерська служба працює з особливою відповідальністю і ні на мить не припиняє свою роботу. Відтак, АТ "Хмельницькгаз" максимально убезпечив від інфікування як своїх працівників, так і клієнтів,  надавши  усі необхідні засоби  індивідуального  захисту.  Тож спецавтотранспорт проходить санітарну обробку після кожного виїзду, а аварійники працюють виключно у захисних костюмах, щитках, масках та рукавичках.  

 

"Розуміючи усю відповідальність за безпеку споживачів, особливо в нелегкий час карантину, "Хмельницькгаз" максимально скерував зусилля на безперебійну доставку газу та недопущення  аварійних ситуацій, - зауважує  технічний директор Дмитро Дідич. – Навантаження на газорозподільну компанію значно зросло, а коштів з існуючого тарифу на розподіл відчутно не вистачає, особливо на оновлення спецавтомобілів аварійної служби, які давно вичерпали свій ресурс, однак, мають максимально  оперативно дістатися до споживача за  десятки кілометрів у найвіддаленіші села області". 

 

На Хмельниччині  цілодобово та без вихідних  приймають виклики споживачів, виїздять та ліквідують витоки, усувають поломки 19 підрозділів аварійно-диспетчерської служби "Хмельницькгазу". Навіть до найвіддаленіших точок обслуговування аварійна бригада прибуває згідно вимог -  в межах 40 хвилин часу.

 

Довідка: Регіональна Газова Компанія – сервісна компанія, яка розробляє інноваційні та комплексні рішення для енергетичного сектору, спрямовані на підвищення якості клієнтського обслуговування, модернізацію галузі та впровадження європейських стандартів роботи операторів ГРМ. Під брендом РГК працює 20 газорозподільних компаній, в яких зайняті 38 тисяч фахівців. Вони обслуговують 250 тис. км газопроводів та понад 8 млн. споживачів газу.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Alliance Novobud третій рік поспіль здобує звання BUSINESS OF THE YEAR за версією Ukrainian Business Award

КСВ-стратегія в дії: Arricano підбиває підсумки місяця зелених ініціатив

"Столичний стандарт якості": конкурс для найкращих виробників Києва

Інвестиційна компанія "Скай-Девелопмент" придбала права вимоги за кредитами до ключових українських фармвиробників з метою їх фінансового оздоровлення та розвитку галузі

Подарунки за міжнародні перекази у застосунку ПУМБ з картками Mastercard

УВКБ ООН передасть велику партію гуманітарної допомоги Міністерству соціальної політики для підтримки постраждалих від війни людей в Україні

Київський фаховий коледж зв’язку успішно пройшов акредитацію: підтвердження високих стандартів освіти

ПУМБ — вигідне рішення для міжнародних платежів і обміну валют

АЗК UKRNAFTA в селі Новий Биків на Чернігівщині запрацювала в оновленому форматі

Кличко на Конгресі ЄНП: Європі потрібен мир, який не порушуватиме національних інтересів України

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА