Інтерфакс-Україна
08:51 05.02.2021

Понад 280 тис. споживачів "Івано-Франківськгазу" користуються онлайн-сервісами компанії

2 хв читати
Понад 280 тис. споживачів "Івано-Франківськгазу" користуються онлайн-сервісами компанії

Найпопулярнішими сервісами, які пропонує своїм клієнтам  АТ "Івано-Франківськгаз", є особистий кабінет на сайті 104.ua та Viber-бот 7104. Ними користується 70% клієнтів газорозподільної компанії.

Головною перевагою особистого кабінету  є те, що  сервіс дозволяє реєструвати до 25 особових рахунків. Таким чином споживачів можуть  контролювати стан не тільки свого особового рахунку, а й родичів, які не користуються інтернетом. Зокрема, звіряти оплати, передавати показання лічильника, знаходити інформацію по тарифу на доставку і навіть завантажувати рахунки.  А у Viber-боті 7104 додатково є можливість передавати показники лічильника з його фотографією.

 "Якщо виникає розбіжність у показаннях, споживачу необхідно написати поточні показання  та завантажити фото лічильника у вайбер-бот 7104, і вони будуть відкориговані. Вайбер-бот дозволяє контролювати до 5 особових рахунків, тому діти можуть передавати показання з фото за своїх батьків, якщо у них самих нема такої можливості", - говорить начальник управління клієнтського сервісу Юрій Колодій.

Приєднатися до вайбер-бота можна за посиланням - або відсканувавши QR-код, або перейшовши тут же за прямим лінком.

Серед інших онлайн-сервісів клієнти "Івано-Франківськгазу" можуть користуватися Telegram-ботом 7104 та мобільними додатками 104Mobile Light для iPhone та 104Mobile для Android. Онлайн-способи особливо актуальні для мешканців віддалених сіл. Маючи доступ до інтернету, вони можуть легко провести будь-які операції: передати показання, сплатити за доставку газу, перевірити рахунки та інше.

Довідка: 104.ua - це єдиний сервіс для споживачів природного газу в Україні, можливості якого забезпечили 100 млн контактів з клієнтами. Найбільш популярними є онлайн послуги: особистий кабінет, який обслуговує 2,8 млн. клієнтів щомісяця, 104 Бізнес онлайн – сервіс для бізнесу, мобільні додатки 104 Mobile і 104 Mobile Light, Viber-bot 7104ua і Telegram 7104ua. Контакт-центр 104.ua забезпечує 45 млн контактів з клієнтами на рік. Сервіс 104.ua включає в себе також мережу зі 120 центрів обслуговування клієнтів "104.ua Клієнтській простір" в 16 областях. Центри щорічно обслуговують 5 млн клієнтів.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Підтримка на кожному етапі: як «Укрнафта» будує роботу з ветеранами та ветеранками

UKRAINIAN GASTRO SHOW: «СПАДЩИНА МАЙБУТНЬОГО» – головна подія про нову українську кухню

Digital Realty та Schneider Electric створюють новий цифровий шлюз для Південної Європи

Травень на автодрайві: ОТП БАНК став партнером фестивалю KYIV CAR FEST

Понад 6,5 мільйонів абонентів активно користуються VoLTE від Київстар

Про 17-й щорічний Київський Безпековий Форум "UA: єднаймося знову, щоб подолати світового агресора"

IV Український будівельний конгрес 2025: архітектура майбутнього та нові правила гри

"Столичний стандарт якості": конкурс для найкращих виробників Києва

Заява АТ "Київмедпрепарат" та АТ "Галичфарм" у відповідь на інформацію, поширену ТОВ "Скай-Девелопмент"

Прокуратура проти енергонезалежності України: чи заблокують безпідставні претензії прокурорів державну програму балансування енергосистеми

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА