Інтерфакс-Україна
08:51 05.02.2021

Понад 280 тис. споживачів "Івано-Франківськгазу" користуються онлайн-сервісами компанії

2 хв читати
Понад 280 тис. споживачів "Івано-Франківськгазу" користуються онлайн-сервісами компанії

Найпопулярнішими сервісами, які пропонує своїм клієнтам  АТ "Івано-Франківськгаз", є особистий кабінет на сайті 104.ua та Viber-бот 7104. Ними користується 70% клієнтів газорозподільної компанії.

Головною перевагою особистого кабінету  є те, що  сервіс дозволяє реєструвати до 25 особових рахунків. Таким чином споживачів можуть  контролювати стан не тільки свого особового рахунку, а й родичів, які не користуються інтернетом. Зокрема, звіряти оплати, передавати показання лічильника, знаходити інформацію по тарифу на доставку і навіть завантажувати рахунки.  А у Viber-боті 7104 додатково є можливість передавати показники лічильника з його фотографією.

 "Якщо виникає розбіжність у показаннях, споживачу необхідно написати поточні показання  та завантажити фото лічильника у вайбер-бот 7104, і вони будуть відкориговані. Вайбер-бот дозволяє контролювати до 5 особових рахунків, тому діти можуть передавати показання з фото за своїх батьків, якщо у них самих нема такої можливості", - говорить начальник управління клієнтського сервісу Юрій Колодій.

Приєднатися до вайбер-бота можна за посиланням - або відсканувавши QR-код, або перейшовши тут же за прямим лінком.

Серед інших онлайн-сервісів клієнти "Івано-Франківськгазу" можуть користуватися Telegram-ботом 7104 та мобільними додатками 104Mobile Light для iPhone та 104Mobile для Android. Онлайн-способи особливо актуальні для мешканців віддалених сіл. Маючи доступ до інтернету, вони можуть легко провести будь-які операції: передати показання, сплатити за доставку газу, перевірити рахунки та інше.

Довідка: 104.ua - це єдиний сервіс для споживачів природного газу в Україні, можливості якого забезпечили 100 млн контактів з клієнтами. Найбільш популярними є онлайн послуги: особистий кабінет, який обслуговує 2,8 млн. клієнтів щомісяця, 104 Бізнес онлайн – сервіс для бізнесу, мобільні додатки 104 Mobile і 104 Mobile Light, Viber-bot 7104ua і Telegram 7104ua. Контакт-центр 104.ua забезпечує 45 млн контактів з клієнтами на рік. Сервіс 104.ua включає в себе також мережу зі 120 центрів обслуговування клієнтів "104.ua Клієнтській простір" в 16 областях. Центри щорічно обслуговують 5 млн клієнтів.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

2 роки застосунку UKRNAFTA: понад два мільйони клієнтів, зручна програма лояльності та допомога військовим

ЖК «Лісовий квартал», будинок 16, став «Житловим комплексом року» за версією USBA IBUILD 2025 рік

Alliance Novobud вчетверте став Девелопером року за версією UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2025 рік

Новини Oschadbank Premium Banking: нова послуга "Фінансове планування" та можливість інвестувати в фонд нерухомості S1 REIT

Система компаній Кока-Кола спільно з Українським Червоним Хрестом посилюють енергетичну стійкість громад

Штучний інтелект допомагає «Укрнафті» «читати» надра та ефективно видобувати нафту

Інвестування має бути доступним кожному, а не лише фінансовим професіоналам - Руслан Магомедов, голова НКЦПФР

Сьогодні у України з Європою один безпековий човен

Пункти незламності на АЗК UKRNAFTA допомагають Одещині та Миколаївщині долати наслідки обстрілів енергетики

Прокуратура відкрила справу через незаконні ліміти Міндовкілля на рубки в заповідниках – КЕКЦ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА