Інтерфакс-Україна
08:51 05.02.2021

Понад 280 тис. споживачів "Івано-Франківськгазу" користуються онлайн-сервісами компанії

2 хв читати
Понад 280 тис. споживачів "Івано-Франківськгазу" користуються онлайн-сервісами компанії

Найпопулярнішими сервісами, які пропонує своїм клієнтам  АТ "Івано-Франківськгаз", є особистий кабінет на сайті 104.ua та Viber-бот 7104. Ними користується 70% клієнтів газорозподільної компанії.

Головною перевагою особистого кабінету  є те, що  сервіс дозволяє реєструвати до 25 особових рахунків. Таким чином споживачів можуть  контролювати стан не тільки свого особового рахунку, а й родичів, які не користуються інтернетом. Зокрема, звіряти оплати, передавати показання лічильника, знаходити інформацію по тарифу на доставку і навіть завантажувати рахунки.  А у Viber-боті 7104 додатково є можливість передавати показники лічильника з його фотографією.

 "Якщо виникає розбіжність у показаннях, споживачу необхідно написати поточні показання  та завантажити фото лічильника у вайбер-бот 7104, і вони будуть відкориговані. Вайбер-бот дозволяє контролювати до 5 особових рахунків, тому діти можуть передавати показання з фото за своїх батьків, якщо у них самих нема такої можливості", - говорить начальник управління клієнтського сервісу Юрій Колодій.

Приєднатися до вайбер-бота можна за посиланням - або відсканувавши QR-код, або перейшовши тут же за прямим лінком.

Серед інших онлайн-сервісів клієнти "Івано-Франківськгазу" можуть користуватися Telegram-ботом 7104 та мобільними додатками 104Mobile Light для iPhone та 104Mobile для Android. Онлайн-способи особливо актуальні для мешканців віддалених сіл. Маючи доступ до інтернету, вони можуть легко провести будь-які операції: передати показання, сплатити за доставку газу, перевірити рахунки та інше.

Довідка: 104.ua - це єдиний сервіс для споживачів природного газу в Україні, можливості якого забезпечили 100 млн контактів з клієнтами. Найбільш популярними є онлайн послуги: особистий кабінет, який обслуговує 2,8 млн. клієнтів щомісяця, 104 Бізнес онлайн – сервіс для бізнесу, мобільні додатки 104 Mobile і 104 Mobile Light, Viber-bot 7104ua і Telegram 7104ua. Контакт-центр 104.ua забезпечує 45 млн контактів з клієнтами на рік. Сервіс 104.ua включає в себе також мережу зі 120 центрів обслуговування клієнтів "104.ua Клієнтській простір" в 16 областях. Центри щорічно обслуговують 5 млн клієнтів.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

В Україні обговорили нову модель інженерно-консультаційних послуг та прозору відбудову

V Український будівельний конгрес пройшов у «Парковому»

АГРОЕКСПО-2025: ФРУ разом із партнерами показала індустріальну силу української агропромислової галузі

Керівник IDS Ukraine (ТМ "Моршинська", ТМ "Миргородська") Марко Ткачук увійшов до переліку 25 найкращих CEO України за версією Forbes

Європейська увага до українського вітру: австрійська делегація вивчає закарпатський досвід енергетичної стійкості

ОТП БАНК отримав нагороду HR PRO Awards за благодійний проєкт OTP Bank Helps Ukraine

Реальність крізь мистецтво: виставка Фанні Лешевальє за підтримки БФ Solidarity у Львові

У Луцьку відкрили сьомий центр ментального здоров’я всеукраїнської мережі ПОВЕРНЕННЯ

Український шаховий клуб GRECO виграв корпоративний чемпіонат світу (FIDE World Corporate Chess Championship 2025), що відбувся в індійському Гоа

Alliance Novobud у жовтні продовжила активні роботи на Montreal House, Krona Park II і «Лісовому кварталі»

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА