Інтерфакс-Україна
12:23 19.08.2021

Більше 5 тис заявок виконано аварійникам "Криворіжгазу" з початку року

2 хв читати
Більше 5 тис заявок виконано аварійникам "Криворіжгазу" з початку року

Протягом 7 місяців 2021 року аварійно-диспетчерська служба АТ "Криворіжгаз" прийняла від клієнтів 5243 заявки, з яких 3600 про витік газу на внутрішніх мережах.

Основна причина таких аварійних ситуацій - відсутність регулярного технічного обслуговування. Згідно з чинним законодавством, відповідальність за внутрішні мережі і їх технічне обслуговування, стан газового обладнання в приватних будинках і квартирах несуть їх власники і балансоутримувачі.

"Вісім аварійних бригад АДС чергують цілодобово, оперативно виїжджають на виклики, ліквідовують аварійні ситуації, щоб забезпечити безпечну та безперебійну доставку газу. Більшість випадків можна уникнути за умови проведення регулярного технічного обслуговування внутрішніх мереж. Укладання договорів на технічне обслуговування дозволяє провести ремонт або заміну обладнання заздалегідь", - пояснив технічний директор АТ"Криворіжгаз" Борис Рибка.

Проводити технічне обслуговування може обрана власником або балансоутримувачем компанія, яка має необхідні дозволи на роботи з газовим устаткуванням, відповідну матеріально-технічну базу та кваліфікований персонал.

Всі роботи, які потрібно провести під час технічного обслуговування мереж і їх вартість визначаються індивідуально для кожного споживача, в залежності від встановленого газового обладнання. Дізнатися всю інформацію і підписати договір можна у всіх 104.ua Клієнтських просторах, які обслуговують клієнтів АТ "Криворіжгаз". Також отримати консультацію можна в контакт-центрі: 067 62 92 104, 056 46 26 104.

Оператор ГРМ несе відповідальність тільки за розподільні газопроводи. За внутрішні мережі і газове обладнання в квартирах і приватних будинках відповідальні власники, за загальні мережі в багатоповерхівках - балансоутримувач (ОСББ, керуюча компанія або інше підприємство, яке надає послугу з утримання будинку). Це передбачено законом "Про житлово-комунальні послуги", в якому зазначено, що технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем газопостачання проводяться за рахунок співвласників (ст.14, п.3).

До затвердженого НКРЕКП тарифу за розподіл газу витрати на ці роботи не закладені. Межа, де починається внутрішньобудинкова мережа, визначається актом балансової належності. Як правило, це точка приєднання до розподільного газопроводу.

 

Довідка: Регіональна Газова Компанія – сервісна компанія, яка розробляє інноваційні та комплексні рішення для енергетичного сектору, спрямовані на підвищення якості клієнтського обслуговування, модернізацію галузі та впровадження європейських стандартів роботи операторів ГРМ. Під брендом РГК працює 20 газорозподільних компаній, в яких зайняті 38 тисяч фахівців. Вони обслуговують 250 тис. км газопроводів та понад 8 млн. споживачів газу.

ОСТАННЄ

Forbes представив рейтинг банків-чемпіонів бізнесу: ОТП БАНК у першій трійці

Суперсила абонентів Київстар: зібрали понад 18 млн грн на створення Школи операторів наземних дронів «Варан»

IDS Ukraine запускає власну сонячну генерацію: на Миргородському заводі запрацювала перша станція потужністю 1,4 МВт

Понад 60 українських програм показали на Своє.ІТ 2025

Понад 5 млрд грн податків заплатила мережа ОККО до держбюджету за перший квартал цього року

Віктор Пінчук отримав нагороду Atlantic Council за видатне гуманітарне лідерство

Київстар – серед кращих роботодавців за версією рейтингу Forbes Ukraine

20 років Торгсофт: особливі пропозиції для підприємців

Порошенко привіз підрозділам ССО дрони на оптоволокні, екскаватори і шиномонтажні комплекси

Підтримка на кожному етапі: як «Укрнафта» будує роботу з ветеранами та ветеранками

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА