18:44 19.02.2024

Новинка від Київського КПК: е-commerce пакування для пляшкових вантажів

3 хв читати

Реклама

Вам доводилось коли-небудь, купивши в інтернет-магазині пляшку дорогого напою, декілька днів непокоїтися, чи доставить її пошта цілою? Або відмовлятися від наміру подарувати другові з іншого міста його улюблений алкоголь тільки через сумнів у тому, що скляна тара успішно витримає доставку логістичною службою? Залиште ці страхи в минулому. Інновації Київського картонно-паперового комбінату зводять ризик пошкодження крихкого товару до нуля. Краш-тест за посиланням.

Вітчизняна тара e-commerсe формує культуру українського інтернет-бізнесу
З розвитком електронної комерції з’явилася спеціальна тара для доправлення крихкого вантажу і пляшок з алкоголем зокрема. За кордоном уже давно використовують пакування e-commerce, та мало хто знає, що віднедавна воно стало доступним і в Україні. Київський картонно-паперовий комбінат, вітчизняне підприємство, яке входить до австрійського холдингу Pulp Mill Holding, першим у нашій країні запровадив випуск тари для логістичних компаній та торгівлі через інтернет. Комфортність використання нового пакування та його переваги перед традиційним яскраво демонструють сучасні бокси для транспортування пляшок.

1

Нові відчуття та зручності для замовника  
Уявіть ситуацію в пункті видачі онлайн-замовлень. Людина, що придбала елітний алкоголь, очікує отримати здоровезний ящик, заклеєний скотчем, і знайти в ньому пляшку, замотану в кілька метрів пухирчастої плівки. Натомість їй видають невеличкий охайний, привабливий бокс з ціленькою пляшкою улюбленого напою всередині. Така приємність  стала можливою завдяки спеціальній конструкції пакування, для якого відсутні будь-які загрози, навіть підміна вмісту посилки, оскільки відкрити її можна лише за допомогою вбудованої відривної стрічки без ризику поранитися, бо ножиці чи канцелярський ніж при цьому не знадобляться.
Або ж уявіть емоції покупця, який замовив в інтернет-магазині кілька напоїв у пляшках різного розміру та форми, а заплатив лише за одну доставку. Адже всі пляшки вмістилися в один ящик без додаткових ущільнювачів; вони надійно захищені і гарантовано дійдуть цілими до адресата, навіть якщо ящик упаде з висоти.

2

Економія часу та коштів для відправника
Відправник, який зробить свій вибір на користь пакування e-commerce, точно не пошкодує. Коробка легко збирається за допомогою кількох рухів, не потребує додаткових ущільнювачів та матеріалів: пухирчастої плівки, пакувального паперу, пінопласту, скотчу тощо. Новація зберігає не лише товар і час, але й гроші, оскільки відпадає потреба в страхуванні елітних напоїв: у дорозі вишукана пляшка ніколи не перетвориться на хмільну калюжу та купу битого скла. До того ж у компанії, яка реалізує товари через інтернет, є можливість замовляти брендування коробки, тому такий бокс не лише зручно упаковувати за допомогою липкої стрічки, але й приємно використовувати завдяки привабливому дизайну.
Цінний бонус: пакування e-commerce від ККПК виготовлено з переробленого паперу і підлягає ресайклінгу.

3

Зміни починаються з нас
Ми живемо в час стрімкого руху, змін та інновацій, коли має значення кожна хвилина, – і ці тенденції знайшли відображення в пакувальних рішеннях e-commerce. Однак відчути всі переваги сучасного пакування можна лише на особистому досвіді, скориставшись новими боксами. Тому при відправленні пляшок у пунктах логістичних компаній або замовленні алкогольних напоїв онлайн просіть помістити їх у спеціальний wine box. Від такого пакування гарантовано отримаєте не меншу порцію задоволення, ніж від самого напою.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА