10:54 07.09.2020

Автор ЮЛІЯ МЕНДЕЛЬ

Девід Лінч, Kadebostany та Вероніка Жанві зізналися в любові до України

5 хв читати
Девід Лінч, Kadebostany та Вероніка Жанві зізналися в любові до України

Юлія Мендель, прес-секретар президента України

Звучить як чудова історія для будь-якого таблоїду, але її сенс значно глибший. Справді, на початку вересня зірки світового рівня почали фактично зізнаватися в любові Україні, оповідаючи свої позитивні враження про нашу країну та наших людей.

«Я вже двічі відвідував Україну і переконався, що українці чудові, -- зізнався голлівудський режисер Девід Лінч, записуючи селфі-відео. -- Вони розумні, сильні, вони добрі теоретики та практики, люблять працювати та доводити справи до кінця, а ще вони розуміються на розвагах. Я хотів би колись знову відвідати Україну».

Селфі записав і засновник та лідер швейцарського гурту Kadebostany Уільям Джеремій, більше відомий як Гійом. Так, саме той гурт, Castle in the Snow якого знає ледь не весь світ, який зібрав шалені натовпи в Україні і який заспівав із нашою Kazka.

«У мене винятково чудові спогади про Україну, -- каже Гійом. -- Що мене справді дуже вразило – це велика кількість класних митців. Я співпрацював лише з кількома з них, але можу сказати, що це безумне молоде покоління, віддане мистецтву. І якщо мені було б потрібно сказати лише одну річ про Україну, я би сказав: це прекрасні люди».

Вероніку Жанві назвав своєю «дочкою» у сфері моди знаменитий Пако Рабан. Вона – українка за походженням, але вже давно стала справжньою парижанкою, адже її колекції демонструють на найбільших фешн-показах саме в Парижі. Хоча на один із показів вона оформила запрошення у вигляді українських рушників.

«Кожен українець наділений сильним духом. Всі люди дуже розумні і талановиті. У цій країні я залишила частину свого серця. У цій країні ви обов’язково знайдете щось особливе», -- сказала Вероніка англійською.

Особливість цих звернень – у їхній щирості. Адже ці люди справді самі записали відео з щирими враженнями про нашу з вами країну, ті враження, яких не купиш за гроші. Коли один із журналістів спитав «Скільки ми заплатили за це?», відповідь була простою – ані копійки. Жоден агент не був залучений до цієї соціальної кампанії, а це робить зізнання ще ціннішими. Усі зробили це в рамках кампанії Ukraine Now.

На перезапуск бренду не було витрачено ні копійки з державного бюджету. Ми щиро вдячні нашим міжнародним партнерам за допомогу у фінансуванні створення комунікаційного продукту та підтримку кампанії в соціальних мережах. 

Впродовж двох тижнів вересня соціальні мережі Ukraine Now – бренду, розробленого для реклами України в світі – публікуватимуть такі звернення про Україну. Попереду – ще кілька світових інфлуенсерів та зірок, імена яких не можна розкривати, аби не зіпсувати конкурсу, влаштованого Ukraine Now. Користувачам соціальних мереж пропонують вгадати за підказками, чиє звернення буде наступним. Наприкінці тижня шляхом рандомного вибору називатимуть переможців, які отримають призи від бренду. 

У такий не хитрий спосіб СММники майже застиглих сторінок у соцмережах бренду підняли її охоплення у Facebook до понад 3 мільйонів, отримавши понад 62 тисячі реакцій. А 621 тисяча людей передивилася викладені відео. Охоплення постів в Instagram досягло більше мільйона. 

Однак за технічною частиною стоїть ідеологічна, а саме – докластися до того, щоб змінювати наративи всередині суспільства про нас самих, змінити наш такий же застиглий в роках комплекс меншовартості, жертовності подивившись на себе збоку очима неспростовних авторитетів, успішних людей, голос яких важить на світовій арені. У важкій політизації українського інформаційного простору чути живі і справжні відгуки про позитиви наших реалій сприяє суспільному оздоровленню. Поки українці не зрозуміють, що «добре там, де ми є», навряд чи вдасться переконати у цьому інших. Це жодних чином не бажання заглушити голоси критики чи невдовлення. Це стимул – подивитися на себе збоку і зробити те, чого нас не вчили робити, – похвалити себе.

Відновити функціонування бренду Ukraine Now в умовах коронавірусу – завдання не з легких. Перезапуск бренду фактично став відновленням його роботи, а не зміною. Над ним не проводилася робота впродовж року через зміни в уряді, які призвели до ліквідації Міністерства інформаційної політики, яке і займалося розвитком бренду, а також тяжкою епідеміологічною ситуацією, що склалася через поширення коронавірусної інфекції в світі, спричинивши чимало змін в міжнародних відносинах та функціонуванні устроїв держав. Проекти розроблялися, змінювалися і відкладалися. Проводилися перемовини з міжнародними партнерами і знову все затихало. COVID-19 нещадно вносив корективи, з`їдаючи час та нівелюючи ідеї. Перезапуск – це спроба оновлення комунікаційної стратегії бренду та розробка проектів, які будуть функціональними в нових умовах. 

Коли Президент України Володимир Зеленський вирішив звернутися до міжнародної аудиторії з посилом про три основні переваги та позитиви України, ми зрозуміли, що як найвідоміший українець, який насамперед асоціюється у світі з Україною, він має згадати гасло Ukraine Now, з якою і має асоціюватися наш бренд у світі. Цим Президент України дав більшої впізнаваності гаслу Ukraine Now, яке використовується для брендування України.

Над розробкою довгострокової стратегії працює робоча група, до якої входять представники Офісу Президента України, Міністерства культури, Міністерства закордонних справ та Верховної Ради. 

Перезапуск бренду Ukraine Now передбачає розвиток та промотування України, включно з використанням графічних елементів, створених попереднім урядом, заради впізнаваності країни, покращення іміджу України в світі, боротьби з дезінформацією, впізнаваності України з позитивного боку, зміни наративу жертовності всередині країни насамосприйняття суспільством себе як держави успіху та досягнень. Це передбачатиме розвиток бренду України в соціальних мережах, зокрема, активізацію сторінок у Facebook та Instagram, які раніше не функціонували, набравши за роки створення 2300 та 558 підписників відповідно і отримуючи надзвичайно малі кількості реакцій від суспільства. 

Також відбуватиметься тісна співпраця зі світовими лідерами думки, інфлуенсерами, міжнародними медіаплатформами, розробляється план активізації подій на міжнародних аренах та всередині країни. Мета бренду - покращення іміджу України, боротьба з дезінформацією, реклама України як туристично та інвестиційно привабливої. Це і є мета кожного, хто справді відданий Україні. І мета ця має об`єднувати. Адже завдяки єдності зростають навіть малі держави, а через розбрат гинуть і великі. 

Бренд Ukraine Now – це не про логотипи, шрифти, політику чи гасла. Це про істинні цінності і прагнення, цілі та повагу. В першу чергу, до держави, яку і має промотувати бренд Ukraine Now.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

ТАРАС ЄЛЕИКО

Що таке державна програма Доступний Факторинг

ЕДУАРД МКРТЧАН

"План-Б". як уникнути блокади фермерів ЄС

НАТАЛІЯ АЛЮШИНА

Із "хати скраю" мають вирости українські "зуби дракона"

СЕРГІЙ ТАБАКОВ

Два роки трансформації: як Україна реформує сферу довкілля всупереч викликам війни

ВІКТОРІЯ ЛІТВІНОВА

Спеціалізація на захисті природних ресурсів: чому це важливо?

МИХАЙЛО ЦИМБАЛЮК

Україні необхідно збільшити ренту за транзит російської нафти, а виручені гроші скерувати на потреби ЗСУ

ВАЛЕНТИН НАЛИВАЙЧЕНКО

Послання Чорнобиля людству: ціна правди і нехтування ядерними загрозами

ОЛЕКСАНДР КРАМАРЕНКО

Коли воно знадобилось

ОЛЕКСІЙ МОВЧАН

Чому скасування мораторію на продаж майна держпідприємств — це ще один крок на шляху до європейських стандартів бізнесу

ВІКТОР ЛЯХ

Допомога Україні на $60 мільярдів, батько Майка Джонсона та українські пожежники-рятувальники: що тут спільного?

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА