Інтерфакс-Україна
12:23 06.08.2020

З початку року аварійна служба "Дніпропетровськгазу" опрацювала понад 40 тис заявок

2 хв читати
З початку року аварійна служба "Дніпропетровськгазу" опрацювала понад 40 тис заявок

За 7 місяців поточного року аварійно-диспетчерська служба АТ "Дніпропетровськгаз" виїжджала до споживачів понад 40 тис разів, 85% викликів пов'язані з підозрою на витік газу.

З початку карантину багато людей залишаються вдома, тому навантаження на газові мережі постійно зростає. Це підвищило значимість роботи критичної інфраструктури. Щоб споживачі могли беcперебійно і безаварійно користуватися газом, аварійна служба здійснює цілодобовий моніторинг тиску газу в мережах, проводить технічне обслуговування газорегуляторних пунктів.

"Не дивлячись на те, що карантин триває, всі роботи по утриманню газорозподільної системи в робочому стані здійснюються безперервно. Цілодобово і без вихідних приймають виклики споживачів, виїжджають і ліквідують витоку, усувають поломки 48 бригад аварійно-диспетчерської служби "Дніпропетровськгаз". Навіть в найвіддаленіші точки аварійна бригада прибуває згідно з вимогами - в межах 40 хвилин", - розповідає головний інженер АТ "Дніпропетровськгаз" Олександр Макаренко.

АТ "Дніпропетровськгаз" максимально убезпечив співробітників, надавши всі необхідні засоби індивідуального захисту. Крім того, щоранку всі працівники підприємства проходять контроль температури тіла. У приміщеннях, де перебувають працівники, кілька разів на день проводиться санітарна обробка, в постійному доступі для співробітників знаходяться антисептичні засоби для обробки рук. Разом з тим кожен день, перед початком і після закінчення зміни, водії обробляють дезінфікуючими засобами інструменти та службові автомобілі.

Клієнти повинні знати, що працівники аварійно-диспетчерської бригади максимально захищені, тому не слід перешкоджати газовикам виконувати їх роботу. Щоб не піддавати додатковій небезпеці працівників АТ "Дніпропетровськгаз", споживачі повинні також дотримуватися санітарних вимог і бути соціально відповідальними. Якщо у клієнта, який здійснює виклик аварійної служби, є симптоми хвороби, він обов'язково повинен про це попередити диспетчера.

Довідка: Основною сферою діяльності ПАТ "Дніпропетровськгаз" є розподіл природного газу споживачам Дніпропетровської області. На сьогодні рівень газифікації регіону становить 89%. Природний газ отримують більш ніж 600 тисяч сімей та 2,3 тис. підприємств, установ і організацій. Компанія посідає друге місце з розподілу природного газу серед підприємств нафтогазової галузі України. Обсяги розподілу складають близько 1,7 мільярдів кубометрів газу на рік. ПАТ "Дніпропетровськгаз" - одне з найбільших платників податків у Дніпропетровській області. Щорічно до бюджетів усіх рівнів компанія перераховує більше 200 мільйонів гривень податків і зборів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Віталій Кличко відвідав захід на підтримку ветеранів "Сильні разом" та вручив відзнаки

Вірмени, які тримають небо над Україною

"Метінвест", незважаючи на війну, залишається одним із найбільших платників податків та донором ЗСУ - СЕО

Ірина Міхальова, СМО Alliance Novobud, взяла участь у двох дискусіях Українського будівельного конгресу

Виживання замість розвитку: 67% медіа відмовилися від проєктів і планів – опитування ІМІ

Форум “Хлібна індустрія - 2025”: доступна детальна програма

У 85% повнолітніх споживачів нікотиновмісних продуктів першим досвідом стало куріння сигарет

Епіцентр відтворив видатні вітражі Маріуполя на поштоматах по всій Україні

ТРЦ "РайON" встановив рекорд України: ком’юніті створило найбільше панно з кубиків Рубіка

Санофі, Академія Добробут та клініка «Добробут» оголошують про стратегічне партнерство у сфері охорони здоров’я України

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА