12:23 06.08.2020

З початку року аварійна служба "Дніпропетровськгазу" опрацювала понад 40 тис заявок

2 хв читати
З початку року аварійна служба "Дніпропетровськгазу" опрацювала понад 40 тис заявок

За 7 місяців поточного року аварійно-диспетчерська служба АТ "Дніпропетровськгаз" виїжджала до споживачів понад 40 тис разів, 85% викликів пов'язані з підозрою на витік газу.

З початку карантину багато людей залишаються вдома, тому навантаження на газові мережі постійно зростає. Це підвищило значимість роботи критичної інфраструктури. Щоб споживачі могли беcперебійно і безаварійно користуватися газом, аварійна служба здійснює цілодобовий моніторинг тиску газу в мережах, проводить технічне обслуговування газорегуляторних пунктів.

"Не дивлячись на те, що карантин триває, всі роботи по утриманню газорозподільної системи в робочому стані здійснюються безперервно. Цілодобово і без вихідних приймають виклики споживачів, виїжджають і ліквідують витоку, усувають поломки 48 бригад аварійно-диспетчерської служби "Дніпропетровськгаз". Навіть в найвіддаленіші точки аварійна бригада прибуває згідно з вимогами - в межах 40 хвилин", - розповідає головний інженер АТ "Дніпропетровськгаз" Олександр Макаренко.

АТ "Дніпропетровськгаз" максимально убезпечив співробітників, надавши всі необхідні засоби індивідуального захисту. Крім того, щоранку всі працівники підприємства проходять контроль температури тіла. У приміщеннях, де перебувають працівники, кілька разів на день проводиться санітарна обробка, в постійному доступі для співробітників знаходяться антисептичні засоби для обробки рук. Разом з тим кожен день, перед початком і після закінчення зміни, водії обробляють дезінфікуючими засобами інструменти та службові автомобілі.

Клієнти повинні знати, що працівники аварійно-диспетчерської бригади максимально захищені, тому не слід перешкоджати газовикам виконувати їх роботу. Щоб не піддавати додатковій небезпеці працівників АТ "Дніпропетровськгаз", споживачі повинні також дотримуватися санітарних вимог і бути соціально відповідальними. Якщо у клієнта, який здійснює виклик аварійної служби, є симптоми хвороби, він обов'язково повинен про це попередити диспетчера.

Довідка: Основною сферою діяльності ПАТ "Дніпропетровськгаз" є розподіл природного газу споживачам Дніпропетровської області. На сьогодні рівень газифікації регіону становить 89%. Природний газ отримують більш ніж 600 тисяч сімей та 2,3 тис. підприємств, установ і організацій. Компанія посідає друге місце з розподілу природного газу серед підприємств нафтогазової галузі України. Обсяги розподілу складають близько 1,7 мільярдів кубометрів газу на рік. ПАТ "Дніпропетровськгаз" - одне з найбільших платників податків у Дніпропетровській області. Щорічно до бюджетів усіх рівнів компанія перераховує більше 200 мільйонів гривень податків і зборів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА