15:20 29.07.2021

Автор АЛЬОНА ОГОНЕСЯН

Чому сквош — не тільки спорт, а й перспективна ніша для бізнесу/стартапу

3 хв читати
Чому сквош — не тільки спорт, а й перспективна ніша для бізнесу/стартапу

Альона Огонесян, віцепрезидентка Федерації сквошу України

 

Розпочнемо з простого питання: хто бере участь у матчі зі сквошу? На перший погляд, відповідь очевидна – гравці, судді та певним чином глядачі. Але якщо подивитись глибше, ми побачимо десятки прихованих учасників, які непомітні, навіть в усіх на очах.

Компанії, які організували матч, побудували корт, виготовили м’ячі та ракетки, пошили одяг та взуття, забезпечили інформаційну підтримку та багато інших також беруть участь у змаганні.

Під таким кутом зору набагато легше побачити можливості, відкриті не тільки перед спортсменами, тренерами та експертами, а й перед бізнесменами та стартаперами. Розклавши аспекти гри у сквош по поличках, кожен зацікавлений у власній справі може знайти свою нішу.

Тим паче, що світовий досвід дає чимало прикладів подібних історій для натхнення та наповнення новими ідеями. Серед них найяскравіші постаті сучасного сквошу – триразовий чемпіон світу Рамі Ашур та один з кращих наставників планети Хішам Ашур.

 

Тож чому у них варто повчитися?

Ашура-молодшого – Рамі, називають одним з найкращих за всю історію сквошу, відзначають індивідуальний та неповторний стиль гри. Він став наймолодшим чемпіоном світу зі сквошу серед юніорів у 16 років, а згодом – першим в історії двократним чемпіоном світу в цій віковій категорії. Подорослішавши, у 2014 Рамі завоював титул ще раз.

Варто звернути увагу на те, що наполегливість та талант Ашура-молодшого допомогли йому показати себе не тільки як талановитого спортсмена, а і як креатора та стартапера. Рамі створив власну систему підрахунку очок у сквоші "RAM Scoring". Головна ідея та особливість формату полягає в обмеженнях у часі. Спортсмен регулярно організовує змагання за цією системою в США. Українські сквошисти також матимуть змогу спробувати взяти в них участь на літньому кемпі, який проведе Рамі разом з братом Хішамом у Києві 2–8 серпня за підтримки Федерації сквошу України.

Продовжуючи думку про поєднання спортивних та бізнес-досягнень, неможливо оминути той факт, що Ашур-старший, Хішам, також досяг значних успіхів в обох напрямках. Він є одним з кращих тренерів сквошу у світі. Відомий тим, що винайшов легендарний  залповий удар "Mizuki". Цікаво, що Хішам зіграв у матчі з найбільшим рахунком за всю історію професійного сквошу: 35–33. Не дивно, що такий цілеспрямований спортсмен також вирішив розпочати власну справу після завершення кар’єри – заснував та став керівником академії сквошу для юніорів у Нью-Йорку.

З огляду на те, що вищезазначений досвід поєднує у собі спортивну кар’єру та дотичні до неї напрямки, такі як тренерство та організація змагань, варто навести ще кілька зовсім інших прикладів.

Сучасний ринок насичений компаніями-виробниками спортивного інвентарю, одягу, взуття та аксесуарів. Деякі з них працюють виключно у напрямку сквошу, інші – над забезпеченням  різних ракеткових видів спорту загалом, наприклад, тенісу, паделу та бадмінтону. Також існують ті, які не ідентифікують себе зі сквошем як виробник, але пропонують релевантні товари у своєму асортименті.

Компанії є конкурентоздатними, кожен має свого покупця та цільову аудиторію за географією, ціновою політикою, особливостями самої продукції тощо. Окрім того, більшість із них має видатну історію та зірок світового сквошу серед клієнтів, що, звісно, також є важливим іміджетворчим елементом та натхненням для тих, хто тільки планує заснувати власну справу.

Тож, бачимо, що сквош поєднує в собі можливості для спортсменів, бізнесменів, стартаперів. Варто лише подивитися ширше, знайти натхнення та обрати, що саме до душі. Тримати ракетку та перемагати або ж створити її та спостерігати за тріумфами чемпіонів з вашим творінням у руці. 

Загрузка...
Завантаження...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА